Wednesday 23 March 2016

Gerakan dari Selangor untuk jatuhkan PM?

Siapa sebenarnya Zainuri Zainal,Ketua Pemuda Umno Selangor ini?
Cara beliau seakan tidak sehaluan dengan YAB Presiden Umno apabila secara konsisten mempertikaikan banyak keputusan pucuk pimpinan tertinggi Umno yang diketuai oleh YAB Peesiden.

Yang terbaru beliau telah buat kenyataan media dimana beliau nyatakan yang Pemuda Umno Selangor  dalam kesusahan sehingga hendak isi minyak kereta pun tiada duit untuk bergerak.Bukan kah sepatutnya masalah sebegini dibincang didalam Mesyuarat Perhubungan Umno Negeri dan tidak sepatutnya diketahui oleh umum.Sebagai Ketua Pemuda Umno Negeri sudah tentu beliau mempunyai akses untuk nyatakan sebarang masalah kepada DS Noh Omar sendiri iaitu Pengerusi Perhubungan Umno Negeri?

Tetapi yang jelas kita maklum ialah mereka ini sering berselfie di cafe mewah dan bercuti.
Jikalau kita mengkaji semula sejarah Arwah Datuk Zakaria Mat Deros iaitu bapa kepada Zainuri Zainal ini kita boleh tahu bahawasanya mereka bukan lah datangnya dari keluarga yang susah jadi mustahil la sampai hendak isi minyak kereta tiada duit.

Jelas kenyataan Zainuri ini akan memburukkan parti seterusnya seperti YAB Presiden tidak menjaga Umno Selangor.Bukankah Khairy sebagai Ketua Pemuda Umno Malaysia yang sepatutnya berusaha keras untuk mendapatkan dana untuk gerakkan jentera pemuda Umno Selangor selain YAB Presiden?
Mana tanggungjawab Khairy atau ini adalah agenda untuk memburukkan YAB Presiden? 
Apakah agenda Zainuri Zainal Ketua Pemuda Umno  jawatan yang dilantik oleh Khairy Jamaluddin Ketua Pemuda Umno Malaysia?
Adakah mereka menyerang YAB Presiden secara senyap kononnya tidak akan diketahui oleh ahli Umno?

YAB Presiden Umno perlu berhati hati dengan musuh didalam selimut ini yang cuba menjatuhkan YAB Presiden,gerakan mereka licik namun Allah Maha mengetahui dan sedikit demi sedikit gerakan busuk mereka ini boleh dihidu.
Kami yang setia dengan YAB Presiden Umno DS Haji Najib Tun Razak mendoakan terus memimpin kami dan sentiasa dirahmati oleh Allah S.W.T.

No comments: